הרדמה לכלב מבוגר

שלום רב,
הכלב שלי בן 16. לאחרונה החל להופיע אצלו דימום מהאף וכאשר ניגשנו למוקד החירום- שיערו כי זו בעיה בשינים. היינו אצל וטרינר והוא עשה לו צילום אך לא הצליח לפתוח את הפה של הכלב (הכלב היה עם קטמין, מטושטש). אני מפחדת לעשות לו הרדמה מלאה בעיקר כי הלב שלו מאוד חלש. הוא קיבל טיפול אנטיביוטי (זטא, פלג'יל) אך עדיין האף סתום (אין דם). אני חושבת שזו השן כי הוא התחיל לאכול רק בצד אחד.. אך כמו שאמרתי הכלב עקשן ולא נותן לפתוח את הפה. 
האם יש דרך לבצע טיפול ללא הרדמה כללית? לפחות עם טשטוש?
בבקשה, אודה על תשובתך המהירה

  1. ג'ון Staff 15 בFebruary 2015
    שלום רב,לצערי לא ניתן לבצע טיפול שיניים שלא בהרדמה מלאה. החשש מהרדמה מובן מאוד אך חשוב לדעת שדווקא הרדמה מלאה מאפשרת הרדמה בטוחה יותר. ההרדמה מתבצעת בשילוב של חומרים המאפשרים הקטנת מינונים תוך כדי ניטור ,מעקב של הדופק, הטמפרטורה, רמת החימצון בדם ועוד. טשטוש אינו הליך פחות מסוכן. על מנת להקטין את הסיכונים מומלץ לבצע בדיקת דם ובדיקה של מצב הלב ע"י רופא מוסמך לכך לפני ההרדמה.על פי הממצאים ייתכן וחייבים לבצע טיפול שיניים מכיוון שכלבך סובל מכאב ואף ייתכן תהליך זיהומי עקב המצב בחלל הפה.בהצלחה,חני

Please login or Register to Submit Answer

Trackback from your site.

תמיד שמחים לייעץ ולעזור!

ב"שן-הב" אנו מעניקים טיפולי שיניים לחתולים וכלבים. מטפלים בבעיות נפוצות כמו ריח רע מהפה, אך גם בבעיות מורכבות יותר כגון עקירות כירורגיות, טיפולי שורש, יישור שיניים ועוד. כל הטיפולים נעשים בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום.





סניפים ברחבי הארץ

צפון :
חיפה, מדי-וט, רח' איינשטיין 8

מרכז הארץ:
הרצליה, רח' הנדיב 7
בן שמן - מרכז טיפול נמרץ

התקשרו עכשיו! 09-9587600