האם מומלץ לצחצח שיניים לחתול?

פעולת צחצוח השיניים לחתול, הינה פעולה חיונית המסייעת לכם לשמור על היגיינת הפה שלו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות חשיבות צחצוח שיניים לחתול ומספר טיפים ועצות לצחצוח שיניים נכון ויעיל לחיית המחמד שלכם.

מצוחצח!

מצוחצח!

צחצוח שיניים לחתול – למה זה כל כך חשוב?

מספר רב של חתולים מעל גיל 3 שנים יסבלו במהלך חייהם ממחלות שונות בחלל הפה כגון דלקת חניכיים, מחלת חניכיים ודלקת ריריות אחורית אשר וייתכן ופעולת הצחצוח תאפשר מניעתן. נתון מדאיג זה הופך את פעולת צחצוח השיניים לחתול, לאחת הפעולות החיוניות ביותר לשמירה על בריאות שיניהם, וכפועל יוצא מכך, על מצב בריאותם הכללי.

צחצוח שיניים נכון לחתול – כיצד?

צחצוח שיניים לחתול מהווה את אחת הפעולות החיוניות ביותר לשמירה על היגיינת הפה של החיה. באמצעות יישום פעולת הצחצוח באופן סדיר וקבוע, תוכלו למנוע הצטברות אבן שן על גבי כותרות השיניים של חיות המחמד, וכפועל יוצא מכך, תוכלו למנוע מחלת חניכיים ודלקת חניכיים המסבות כאב לחתול, ואף עלולות להוביל לסיבוכים רפואיים לא רצויים. את פעולת הצחצוח מומלץ ליישם באמצעות סדר הפעולות הבא:

  • רכשו מברשת שיניים עם סיבים רכים ומשחת שיניים המותאמים לחיית המחמד אותה אתם מגדלים.
  • חתולים רבים אוהבים לשתות מים מהברז לכן מומלץ להרגילם ולבצע את פעולת הצחצוח במיקום זה על מנת שיקשרו פעולה שהם אוהבים עם פעולת הצחצוח.
  • צחצוח שיניים לחתול יש לבצע באמצעות תנועות סיבוביות בזווית של 45 מעלות לשן באופן כזה שסיבי המברשת אותה אתם אוחזים בידיכם תבוא במגע עם אזור המפגש שבין כותרת השן והחניכיים.
  • מומלץ שפעולת הצחצוח תתמקד אך ורק בחלקה החיצוני של השן. זכרו- הרובד הפנימי של השן על פי רוב מתנקה באמצעות לשון החיה ואין צורך לצחצח אותו.

בנוסף למפורט לעיל, זכרו שאסור לעשות שימוש במשחת השיניים בה אתם משתמשים לצרכי צחצוח שיניים לחתול אותו אתם מגדלים. משחות אלו מכילות חומרים שאינם מיועדים לבליעה ועלולים לגרום לבעיות לא רצויות בקרב חיית המחמד.

כמו כן, מומלץ להשתמש ב"מי-פט". זהו מוצר חדש למניעת ריח רע מהפה ולשמירת בריאות חלל הפה של החתול. מי-פט מומלץ לשימוש ע"י וטרינרים, תוצאותיו החיוביות מוכחות והוא טבעי לחלוטין. לחצו כאן למעבר לעמוד המוצר.

מעוניינים לעשות בדיקת שיניים לחתול או לכלביכם?

התקשרו עכשיו, ונקבע תור לבדיקת שיני חיית המחמד שלכם!

תמיד שמחים לייעץ ולעזור!

ב"שן-הב" אנו מעניקים טיפולי שיניים לחתולים וכלבים. מטפלים בבעיות נפוצות כמו ריח רע מהפה, אך גם בבעיות מורכבות יותר כגון עקירות כירורגיות, טיפולי שורש, יישור שיניים ועוד. כל הטיפולים נעשים בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום.





סניפים ברחבי הארץ

צפון :
חיפה, מדי-וט, רח' איינשטיין 8

מרכז הארץ:
הרצליה, רח' הנדיב 7
בן שמן - מרכז טיפול נמרץ

התקשרו עכשיו! 09-9587600