סובלים מריח רע מהפה של החתול?

כמו אצלנו בני האדם ,ריח רע מהפה נוצר עקב פעילות חיידקי חלל הפה אך ניתן למנוע מצב זה!

אוף...

אוף…

מדוע לחתול יש ריח רע מהפה?

מחלת חניכיים הינה אחת המחלות הנפוצה בקרב החתולים ללא קשר לגיל. סימנים ראשונים של מחלה זו יתכנו כבר מגיל שנה .
מחלה זו נגרמת כאמור מחיידקי חלל הפה הנמצאים בשכבת רובד השן. חיידקים אלו מהווים מקור לריח הרע.

רובד השן, הנקרא גם פלאק, מכיל חלבוני רוק וחיידקי חלל הפה, שכבה זו נוצרת על פני כותרת השן מספר שעות לאחר הצחצוח. בדיוק מסיבה זו אנו בני האדם מצחצחים את השיניים מספר פעמים ביום.

גם אצל חתולים נוצרת שכבה זו. שכבת רובד השן עוברת תהליך הסתיידות והופכת לאבן שן כאשר אינה מוסרת באופן קבוע מעל גבי כותרות השיניים.

לחתולים מחלה נוספת , גם בה ,בין יתר הגורמים ,חשודים חיידקי חלל הפה. מחלה זו ידועה כדלקת ריריות של חלל הפה. מחלה זו גורמת סבל רב וגם ריח רע מהפה של החתול.

לכן, שמירה יומית על היגיינת חלל הפה של החתולים וכתוצאה מכך מניעת הריח הרע ומחלות נוספות, מתבססת על טיפול ביתי יומי לחתול וביקורות תכופות אצל הווטרינר.

מחקרים חדשים מעידים על כך שרק כ 5% מבעלי החתולים מצחצחים את שיניהם. על פי נתון זה ניתן להבין שיש צורך באמצעים נוספים על מנת לשמר את היגיינת חלל הפה.

תוסף נלווה למניעת ריח רע מהפה ולשמירת בריאות חלל הפה, מאושר, מוכח וטבעי לחלוטין הינו "מי פט" אשר עם טיפול נכון יעניק פתרון לבריאות חלל הפה ולמניעת היווצרות רובד ואבן שן.

מעוניינים לעשות בדיקת שיניים לחתול או לכלביכם?
התקשרו עכשיו, ונקבע תור לבדיקת שיני חיית המחמד שלכם!

תמיד שמחים לייעץ ולעזור!

ב"שן-הב" אנו מעניקים טיפולי שיניים לחתולים וכלבים. מטפלים בבעיות נפוצות כמו ריח רע מהפה, אך גם בבעיות מורכבות יותר כגון עקירות כירורגיות, טיפולי שורש, יישור שיניים ועוד. כל הטיפולים נעשים בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום.





סניפים ברחבי הארץ

צפון :
חיפה, מדי-וט, רח' איינשטיין 8

מרכז הארץ:
הרצליה, רח' הנדיב 7
בן שמן - מרכז טיפול נמרץ

התקשרו עכשיו! 09-9587600