מתי מבצעים טיפול שורש לכלב?

טיפולי שורש עוסקים בכל הקשור לבעיות המופיעות במוך השן, כלומר בחלק החי של השן הכולל עצבים וכלי דם וניתנים כמענה לשיניים שבורות או שחוקות הגורמות לחשיפת מוך השן.

שן שבורה בכלב

שן שבורה אצל כלב

באלו מקרים מבצעים טיפול שורש?

טיפול זה נערך במקרים בהם כותרת השן ניזוקה, וכפועל יוצא מכך, מוך השן נותר חשוף לזיהום חיידקי חלל הפה.
טיפול שורש לכלב, כמו כל טיפול רפואי אחר המבוצע בחלל הפה, מתבצע באמצעות הרדמה מלאה, וזאת על מנת לאפשר לרופא המטפל לבצע את עבודתו ולמנוע תנועות בלתי רצויות של חיית המחמד העשויות להפריע ולסכן את מהלך הטיפול. את טיפול השורש מסיימים ע"י הנחת סתימה האוטמת את איזור הטיפול.

 

טיפול שורש לכלב במרפאת "שן –הב"

ב"שן-הב", תוכלו להבטיח לחיית המחמד שלכם מגוון נרחב של טיפולי שיניים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וזאת באמצעות מספר שירותים רפואיים שונים הניתנים במרפאה. בין יתר הטיפולים המקצועיים במרפאה מתבצעים גם טיפולי שורש הניתנים כמענה לשיניים שבורות או שחוקות בכלב.

מדוע?

מדוע?

מדוע טיפולי שורש?

שיניהן של חיות המחמד משמשות אותן לצרכי משחק, הגנה ניקוי פרווה וגם לצרכי טחינת מזון.

שיניים אלו  פגיעות וחשופות לפגיעה ומכאן חשיבות הבדיקה התקופתית המאפשרת לנו לבדוק ולעקוב אחר מצב שיני החיה בחלל הפה. אצלנו ניתן לקבל שירותי בדיקה ואבחון באמצעות צילומי רנטגן מדויקים. צילום זה מאפשר לנו לאבחן את הבעיה ולהתאים לחיית המחמד את הטיפול הרפואי.

מחפשים עוד מידע אודות טיפולי שורש לכלב? רוצים להבטיח לחיית המחמד שלכם טיפול שורש מקצועי?

התקשרו עכשיו, ונקבע תור לבדיקת שיני כלבכם!

תמיד שמחים לייעץ ולעזור!

ב"שן-הב" אנו מעניקים טיפולי שיניים לחתולים וכלבים. מטפלים בבעיות נפוצות כמו ריח רע מהפה, אך גם בבעיות מורכבות יותר כגון עקירות כירורגיות, טיפולי שורש, יישור שיניים ועוד. כל הטיפולים נעשים בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום.





סניפים ברחבי הארץ

צפון :
חיפה, מדי-וט, רח' איינשטיין 8

מרכז הארץ:
הרצליה, רח' הנדיב 7
בן שמן - מרכז טיפול נמרץ

התקשרו עכשיו! 09-9587600